امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 31, 2021

Marketing Analytics: More Is Not Always Best

CRM systems allowed teams to track online interest to the scheduling of actual meetings and relationships, giving more heft to the argument that business development needed these tools which added ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6EEB3CFB4C8547C3857502F837D590C7&url=https%3a%2f%2fwww.law.com%2f2021%2f03%2f31%2fmarketing-analytics-more-is-not-always-best%2f&c=15169971772447689477&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment