امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 30, 2021

Collective[i] Wins 2021 Data Breakthrough Award: "Sales Technology of the Year"

Collective[i]®, a recognized leader in AI-enabled digital sales transformation, today announced its selection as the winner of the "Data Solution of the Year ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=84C198311CC14E909A895BA4E9E1B4F8&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fcollective-i-wins-2021-data-breakthrough-award-sales-technology-of-the-year%2farticle_0d79847c-3c24-54f0-8b42-4be976fa1dca.html&c=17646083917827657414&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment