امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 30, 2021

Business, Professional, Labor, Political, and Similar Organizations Industry | BizVibe Adds New Companies Which Can Be Discovered and Tracked

For sales teams, Bizvibe allows users to efficiently build prospects lists, track and evaluate companies, and integrate their CRM. This all-in-one platform was designed to equip users with all ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=84C198311CC14E909A895BA4E9E1B4F8&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fbusiness-professional-labor-political-and-similar-organizations-industry-bizvibe-adds-new-companies-which-can-be%2farticle_b95dbde4-32a2-5833-9461-6a092c800e20.html&c=15022739432306997598&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment