امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 31, 2021

5 Ways to Encourage Customers to Redeem Their Loyalty Points

Have a clear plan for points expiry, with a trigger CRM program to encourage customers to ‘burn’ the points, ideally personalized to their preferences and shopping behaviors. Some airlines and hotels ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6EEB3CFB4C8547C3857502F837D590C7&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2floyalty-marketing%2f5-ways-to-encourage-customers-to-redeem-their-loyalty-points-02395404&c=10631272347087323005&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment