امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 30, 2021

Kindest and Double the Donation Announce Advanced Matching Gifts Integration

Our platform combines email campaigns, scheduling and SMS marketing with powerful CRM, donor engagement and integrated analytics. This sophisticated yet simple combination takes all important ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=84C198311CC14E909A895BA4E9E1B4F8&url=https%3a%2f%2fdoublethedonation.com%2ftips%2fkindest-dtd-partnership-announcement%2f&c=1102653110241343458&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment