Kustomer announces today that it was named a winner in the Business Intelligences’ Artificial Intelligence Excellence Awards program. The company’s top-rated customer service CRM platform leverages AI ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E4A5C5C9AE1B4FF8AD125278455AAC22&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fpr-newswire%2ftechnology-health-diseases-and-conditions-coronavirus-pandemic-lung-disease-d3c27e9fb897452d8ddb599ec87de20e&c=10971987183510278527&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment