امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 27, 2021

Beware the rate of data decay!

Our latest study reveals that the pandemic has accelerated the rate of data decay in the UK by an average of 0.5 per cent per month resulting in annualised rate of 37.5 per cent and it is likely that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FD7601D4341D4D988CB4A018D863AE14&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fbeware-the-rate-of-data-decay%2f&c=5915818638743013875&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment