HVAC professionals are starting to recognizing the benefits of using mobile apps and back-office platforms to digitize those processes and get the job done faster and more effectively than they've ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=50C6FCA4718D49A3B011D765AA00AADF&url=https%3a%2f%2fwww.achrnews.com%2farticles%2f144673-mobile-technology-offers-efficiency-opportunities-in-hvac-inspections-and-checklists&c=5419065066717314378&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment