امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 28, 2021

Mobile Technology Offers Efficiency Opportunities in HVAC Inspections and Checklists

HVAC professionals are starting to recognizing the benefits of using mobile apps and back-office platforms to digitize those processes and get the job done faster and more effectively than they've ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=50C6FCA4718D49A3B011D765AA00AADF&url=https%3a%2f%2fwww.achrnews.com%2farticles%2f144673-mobile-technology-offers-efficiency-opportunities-in-hvac-inspections-and-checklists&c=5419065066717314378&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment