امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 29, 2021

Kustomer Named Winner in 2021 Artificial Intelligence (AI) Excellence Awards

Kustomer announces today that it was named a winner in the Business Intelligences’ Artificial Intelligence Excellence Awards program. The company’s top-rated customer service CRM platform leverages AI ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8C79E43E08BC44FDA12C7EF9FC1B2234&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fpr-newswire%2ftechnology-health-diseases-and-conditions-coronavirus-pandemic-lung-disease-d3c27e9fb897452d8ddb599ec87de20e&c=10971987183510278527&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment