امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 30, 2021

Irwin Launches Most Comprehensive and Accurate Shareholder Intelligence Solutions

Irwin, a capital markets financial technology company, today announced the addition of two solutions designed to enhance its investor relations software capabilities. The NOBO (Non-Objecting ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B1C4DFD6C3C44547B7B1ADEED2D69A38&url=https%3a%2f%2fwww.law.com%2flegalnewswire%2fnews.php%3fid%3d2856794&c=15957098512573011133&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment