With integrations embedded into workflows and technology stacks, including the leading CRM, Sales Engagement, Marketing Automation, and Talent Management applications, ZoomInfo drives more predictable ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6990D3D3A91F4F87BF7B701B7E87E0E8&url=https%3a%2f%2fwww.businesswire.com%2fnews%2fhome%2f20210331005073%2fen%2fZoomInfo-Establishes-New-Partner-Program-to-Accelerate-Companies%25E2%2580%2599-Sales-and-Marketing-Strategies&c=15962804923173817684&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment