امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 29, 2021

Real Estate CRM solutions: Staying in front of your Sphere of Influence

While some buyers might be tempted to wait it out, that doesn’t mean the agents representing them should too — especially when it comes to staying connected, according to Brandon Wise, founder and CEO ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D81FFDC1EAE04A099134777BEA82D7B6&url=https%3a%2f%2fchicagoagentmagazine.com%2f2021%2f03%2f29%2freal-estate-crm-solutions-staying-in-front-of-your-sphere-of-influence%2f&c=13521492141410831769&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment