امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 29, 2021

IRIS CRM unveils Vantiv iQ Residuals Reporting

Today, IRIS CRM is releasing a new residuals reporting integration, incorporating Vantiv iQ residuals reporting for Worldpay by FIS into the unified reporting available within the leading CRM platform ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E4A5C5C9AE1B4FF8AD125278455AAC22&url=http%3a%2f%2fwww.greensheet.com%2fnewswire.php%3fnewswire_id%3d53313&c=9517992199472231613&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment