امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 29, 2021

GigNet Appoints Benjamin Vicente as Director of Finance, GigNet Mexico

Prior to joining GigNet, Mr. Vicente served in senior finance positions with some of the largest banks in Mexico City, including serving as Accounting Director for MUFG Bank México, S.A. Institución ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E4A5C5C9AE1B4FF8AD125278455AAC22&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2021%2f03%2f29%2f9334370.htm&c=6337677864189969929&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment