امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 1, 2021

The Unsung Hero of 2020

Much attention was paid to the impact COVID-19 had on digital retailing adoption, but what the pandemic really confirmed was the critical role dealers will continue to play in the industry's future.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A90B55458B3341A48FD9550FECA16071&url=https%3a%2f%2fwww.autodealertodaymagazine.com%2f364106%2fthe-unsung-hero-of-2020&c=916877731646646081&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment