امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 26, 2021

sa.global launches Legal Practice Management solution, a next-gen true cloud suite, in North America

Philadelphia PA March 26 2021 sa global a premier Microsoft partner launches their new best in class 100 cloud based Legal solution set evergreen empower built on Microsoft 365 Dynamics 365 and Azure ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FD3E28450BEB43089DD568940BA757F3&url=https%3a%2f%2fwww.openpr.com%2fnews%2f2262655%2fsa-global-launches-legal-practice-management-solution&c=15202041269400819300&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment