امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 27, 2021

Conquer Launches New Revenue Engagement Solution for Modern Sales and Service Teams

Conquer (formerly DialSource) is proud to announce the launch of its fully transformed revenue engagement solution, built for the needs of modern revenue teams. Conquer is a new omnichannel ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FD7601D4341D4D988CB4A018D863AE14&url=http%3a%2f%2fsip-trunking.tmcnet.com%2fnews%2f2021%2f03%2f26%2f9333603.htm&c=4234878834018780962&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment