امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 27, 2021

7 steps to increase call center efficiency by 20% when your customers live in different time zones

We set up a separate call center, introduced a quality control center that collects feedback from both customers and colleagues, and increased efficiency despite the coronavirus pandemic and its ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=972065846D314786B1FA7615DA954723&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2f7-steps-to-increase-call-center-efficiency-by-20-when-your-customers-live-in-different-time-zones%2f&c=13182086192469988530&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment