امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 26, 2021

5 Canadian Tech Companies To Watch As US Companies Continue to Seek M&A

The COVID-19 pandemic has fueled a boom in tech stocks and the Nasdaq has rocketed up 42% since January 2020. What Happened: Companies in the technology sector have benefited from the realities of the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=26E38A101D82480098AD5E0BBE1C54AE&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2f5-canadian-tech-companies-to-watch-as-us-companies-continue-to-seek-m-a-1030251453&c=656620904067813550&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment