امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 23, 2021

The top CRM choice for sales disruption

You have bold ambitions for your sales team. You want to—and need to—reinvent productivity. But the success of your sales team is stifled by silos. It’s no wonder they’re struggling when their ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=11067D7C2ADD42ABA4BFC98B44E4CD39&url=https%3a%2f%2fwww.techrepublic.com%2findex.php%2fcategory%2f2026%2findex.php%2fresource-library%2fwhitepapers%2fthe-top-crm-choice-for-sales-disruption%2f&c=1490765983445741794&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment