امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 25, 2021

Yield Hits 1.6%, Markets Sell; Q4 Earnings for CRM, ETSY & BYND

After the market closed the day for regular trading, three remarkable earnings reports hit the tape. salesforce.com CRM beat estimates of 75 cents per share with a post of $1.04, also far better than ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0F5760E743C943C5B7F9D082C54EAE4E&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fyield-hits-1.6-markets-sell-q4-earnings-for-crm-etsy-bynd-2021-02-25&c=9967872845545073657&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment