In spite of the solid performance for the quarter, Salesforce shares were down slightly in after-hours trading.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E62A2D6E86184F91AA1D51D6CC4B9EA0&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fcompanies%2fsalesforce-beats-q4-estimates-slack-adds-record-number-of-paid-customers%2far-BB1e1C3i&c=5814880539257084153&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment