امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, February 27, 2021

Beazer Homes Selects ApostleTech for Nationwide CRM Software Implementation

Feb - Beazer Homes USA, Inc. (NYSE: BZH) selected Arizona-based ApostleTech as its Salesforce implementation and integration services partner. ApostleTech will develop and implement a custom ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9CBAC224B77244CAA882308586C1E993&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fbeazer-homes-selects-apostletech-for-nationwide-crm-software-implementation-2021-02-26&c=12641974955877939446&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment