امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 26, 2021

Salesforce delivers, Wall Street doubts as stock falls 6.3% post-earnings

Wall Street investors can be fickle beasts. Take Salesforce as an example. The CRM giant announced a $5.82 billion quarter when it reported earnings yesterday. Revenue was up 20% year over year. The ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F06B9F9D9FDA4C288637F9E9791C2A34&url=https%3a%2f%2ftechcrunch.com%2f2021%2f02%2f26%2fsalesforce-delivers-wall-street-doubts-as-stock-falls-6-3-post-earnings%2f&c=3987856113929846165&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment