امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 26, 2021

Why Jim Cramer Believes in Salesforce's Slack Buy

And since the company is a holding in Action Alerts PLUS here's a sneak peek into their thoughts about the quarter: “We continue to believe the market is under-appreciating the Slack ( WORK) - Get ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=655E10909CF94DFD8620BA8AC2087F2E&url=https%3a%2f%2fwww.thestreet.com%2fvideo%2fjim-cramer-salesforce-slack-acquisition&c=8603953667752559828&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment