امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 25, 2021

A2P Messaging Market projected to reach $72.8 billion by 2025, with a remarkable CAGR of 3.2%

According to a new market research report “A2P Messaging Market by Component (Platform and A2P Service), Application (Authentication, Promotional and Marketing, and CRM), ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E62A2D6E86184F91AA1D51D6CC4B9EA0&url=https%3a%2f%2fwww.wboc.com%2fstory%2f43410064%2fa2p-messaging-market-projected-to-reach-728-billion-by-2025-with-a-remarkable-cagr-of-32&c=16683156678970348954&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment