Year, 19% in Constant CurrencyFY21 Revenue of $21.25 Billion, up 24% Year-Over-Year, 24% in Constant CurrencyCurrent Remaining Performance Obligation of Approximately $18.0 Billion, up 20% ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E62A2D6E86184F91AA1D51D6CC4B9EA0&url=http%3a%2f%2fus.acrofan.com%2fdetail.php%3fnumber%3d428515&c=6951489391274667796&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment