امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 25, 2021

Innovative decision engine fast-tracks road to 'yes'

Enabling real-time assessment in line with each lender's current product and credit policy, the NextGen.Net platform ApplyOnline provides brokers with accurate loan evaluations and surety for their cu ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0F5760E743C943C5B7F9D082C54EAE4E&url=https%3a%2f%2fwww.brokernews.com.au%2ffeatures%2fmarket-talk%2finnovative-decision-engine-fasttracks-road-to-yes-275621.aspx&c=2664180366705514745&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment