امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, February 28, 2021

Jim Cramer: What History Tells Us About Bond-Rate Scares Like This

Then there is a second cohort, the Salesforce (CRM) /Workday (WDAY) group. These are companies that are beginning to really have some amazing sales at a time when it's pretty unimaginable for that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4670BA3632C949A6BA164DD3A0148038&url=https%3a%2f%2frealmoney.thestreet.com%2finvesting%2fstocks%2fjim-cramer-what-history-tells-us-about-bond-rate-scares-like-this-15580423&c=9106736924976093208&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment