امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, February 28, 2021

salesforce.com (NYSE:CRM) Issues FY 2022 After-Hours Earnings Guidance

(NYSE:CRM) updated its FY 2022 After-Hours earnings guidance on Thursday. The company provided earnings per share (EPS) guidance of 3.39-3.41 for the period, compared to the Thomson Reuters consensus ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4670BA3632C949A6BA164DD3A0148038&url=https%3a%2f%2fwww.modernreaders.com%2fnews%2f2021%2f02%2f28%2fsalesforce-com-nysecrm-issues-fy-2022after-hours-earnings-guidance.html&c=9504081699687230283&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment