امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 26, 2021

3 Reasons Lead Scoring Is Failing Marketers

There’s a long history of reliance on modeling to provide revenue guidance in finance — it essentially predicts corporate performance based on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=655E10909CF94DFD8620BA8AC2087F2E&url=https%3a%2f%2fwww.demandgenreport.com%2ffeatures%2fdemanding-views%2f3-reasons-lead-scoring-is-failing-marketers&c=18030855579465594447&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment