امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 25, 2021

Actian Takes Customer Insight to New Levels with Customer 360 Solution on its Avalanche™ Analytics Service

Actian, the leader in hybrid cloud data analytics, today officially launched a new Customer 360 solution offering, designed to simplify and accelerate the delivery of customer insights. Built on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0F5760E743C943C5B7F9D082C54EAE4E&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2factian-takes-customer-insight-to-new-levels-with-customer-360-solution-on-its-avalanche-analytics-service%2f&c=13633954319127248461&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment