As winter tightens its steely grip across the Northern Hemisphere, digital experience platform vendors have been clenching their jaws in anticipation. But the wait is finally over. Recently, Gartner – ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E62A2D6E86184F91AA1D51D6CC4B9EA0&url=https%3a%2f%2fwww.cmscritic.com%2fkey-takeaways-from-gartners-2021-magic-quadrant-for-digital-experience-platforms%2f&c=9474437119683305102&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment