امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 24, 2021

SalesForce – Salesforce (CRM) Receives a Rating Update from a Top Analyst

In a report released today, Brian White from Monness maintained a Buy rating on Salesforce (CRM), with a price target of $275.00. The company’s shares closed last Tuesday at $235.64. According to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CD1DA54972084C0A9E63D6F67CD899D5&url=https%3a%2f%2ffintechzoom.com%2ffintech_news_salesforce%2fsalesforce-salesforce-crm-receives-a-rating-update-from-a-top-analyst%2f&c=17919804177755697599&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment