امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 25, 2021

Key Takeaways from Gartner’s 2021 Magic Quadrant for Digital Experience Platforms

As winter tightens its steely grip across the Northern Hemisphere, digital experience platform vendors have been clenching their jaws in anticipation. But the wait is finally over. Recently, Gartner – ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0F5760E743C943C5B7F9D082C54EAE4E&url=https%3a%2f%2fwww.cmscritic.com%2fkey-takeaways-from-gartners-2021-magic-quadrant-for-digital-experience-platforms%2f&c=9474437119683305102&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment