امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 25, 2021

Salesforce Issues Guidance for 21% Revenue Growth in 2021

Via a steady pace of acquisitions and its own organic growth, salesforce.com has managed yet another year of 20% or more in revenue growth. The customer relationship management (C ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E62A2D6E86184F91AA1D51D6CC4B9EA0&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2021%2f02%2f25%2fsalesforce-issues-guidance-for-21-revenue-growth-i%2f&c=15847059612026742202&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment