امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 24, 2021

CRM Lead Management Market Is Going to Boom with HubSpot, Salesforce, Zoho Corporation, Marketo

Keep yourself up-to-date with latest market trends and changing dynamics due to COVID Impact and Economic Slowdown globally. Maintain a competitive edge by sizing up with available business ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CD1DA54972084C0A9E63D6F67CD899D5&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2fcrm-lead-management-market-is-going-to-boom-with-hubspot-salesforce-zoho-corporation-marketo-1328785.htm&c=17202813528469648167&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment