امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, February 27, 2021

AppSwarm to Provide Project Updates and Integrate CRM Customer Support Solutions

(OTC: SWRM), a software development company and aggregator of mobile applications, to provide investor updates on their video conferencing and broadband projects. The company announces plans to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9CBAC224B77244CAA882308586C1E993&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fnewmediawire%2ftechnology-business-corporate-news-products-and-services-communication-technology-f7d348347f619f7c1ba05e19ad3b0c81&c=12802520107602206989&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment