Inc expands its Microsoft Dynamics practice with customized Cloud-based offerings for Small and Medium Enterprises (SME) in North America ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=19B2FFE3219543E69F3208918AB7961A&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_new_jersey%2fsmart-ims-announces-its-microsoft-dynamics-managed-services-offerings-for-small-and-medium-enterprises%2farticle_863307d4-537b-5015-a571-b0b63961c5d2.html&c=6808039828705145375&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment