Alexandra Morehouse, chief marketing officer at Banner Health, spoke to MedCity News about how the 29-hospital system made changes to patients' digital experience amid the Covid-19 pandemic and the ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=11067D7C2ADD42ABA4BFC98B44E4CD39&url=https%3a%2f%2fmedcitynews.com%2f2021%2f02%2fhow-banner-health-streamlined-digital-experience-for-patients-across-29-hospitals%2f&c=1738745729235774034&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment