امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 23, 2021

How Banner Health streamlined digital experience for patients across 29 hospitals

Alexandra Morehouse, chief marketing officer at Banner Health, spoke to MedCity News about how the 29-hospital system made changes to patients' digital experience amid the Covid-19 pandemic and the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=11067D7C2ADD42ABA4BFC98B44E4CD39&url=https%3a%2f%2fmedcitynews.com%2f2021%2f02%2fhow-banner-health-streamlined-digital-experience-for-patients-across-29-hospitals%2f&c=1738745729235774034&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment