امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 26, 2020

SalesForce – Salesforce (CRM) Receives a Maintain from Bernstein

Receives a Maintain from Bernstein Bernstein analyst Mark Moerdler maintained a Maintain ranking on Salesforce (CRM) ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A082876E0BF8465782CB814F2D282B15&url=https%3a%2f%2ffintechzoom.com%2ffintech_news_salesforce%2fsalesforce-salesforce-crm-receives-a-hold-from-bernstein%2f&c=1603502418659380560&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment