امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 25, 2020

Salesforce could spend over $17 billion for Slack, but what it's really buying is a new way to fight Microsoft, analysts say

Analysts recently told Business Insider that the growth of Microsoft Dynamics 365 threatened the "iron grip" that Salesforce holds on the customer relationship management (CRM) space, while Slack has ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3BC4EFB243C347C8BAF5BB95616A1DBA&url=https%3a%2f%2fwww.businessinsider.com%2fsalesforce-slack-acquisition-microsoft-teams-2020-11&c=334658761462665485&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment