امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 25, 2020

Moderna, Appian Lead Nasdaq to Record Highs

The Nasdaq Composite ( NASDAQINDEX:^IXIC) had to deal with something on Tuesday that it hasn't encountered much in 2020: standing on the sidelines and watching other major market benchmarks hit new ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EA0D803AD3A94B4188EFE00D2DF4038A&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2020%2f11%2f25%2fmoderna-appian-lead-nasdaq-to-record-highs%2f&c=2329348190015974157&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment