امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 25, 2020

How Safety Management Group kept their project pace during the pandemic - an Acumatica use case

When you serve essential businesses, you can't afford pandemic downtime. Safety Management Group faced this exact situation - and put their Acumatica cloud ERP platform to the test. Recently, their ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EA0D803AD3A94B4188EFE00D2DF4038A&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fhow-safety-management-group-kept-their-project-pace-during-pandemic-acumatica-use-case&c=16558179898321563725&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment