امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 25, 2020

Dow, SPX Cool Off Following Record Session

A fter yesterday saw the Dow and S&P 500 close the session at record highs, stocks pulled back today while traders digested the latest batch of unemployment data. More specifically, jobless claims ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3BC4EFB243C347C8BAF5BB95616A1DBA&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fdow-spx-cool-off-following-record-session-2020-11-25&c=9500104475815254752&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment