امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 25, 2020

FinancialForceX - New PSA and ERP tools to manage risk and channel business flow

This year's FinancialForceX was a virtual event, full of live content and learnings from the impact of COVID-19 on SaaS and IT services businesses ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D275B750DCD1459DAA02B68F62AAB4A4&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2ffinancialforcex-new-psa-and-erp-tools-manage-risk-and-channel-business-flow&c=5511314014475238369&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment