امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 29, 2020

Andrew Feinberg's 7 Stock Picks for 2013

Over the past year, the hedge fund I run beat the U.S. stock market by five percentage points. Alas, the news isn’t as good about my four picks in the January 2012 issue. They returned 6.2%, on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BF9CE44111DD48078593591D8E66A54F&url=https%3a%2f%2fwww.kiplinger.com%2farticle%2finvesting%2ft052-c018-s001-andrew-feinberg-s-7-stock-picks-for-2013.html&c=8069180078974799230&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment