CLICK IMAGE FOR FULL SCREEN ^^ The channel technology stack is a group of technologies that firms leverage to plan with, find, recruit, onboard, develop, enable, incentivize, co-sell with, co-market ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=624C3806F2D04F969A896BFA905C37E1&url=https%3a%2f%2fgo.forrester.com%2fblogs%2fchannel-software-tech-stack-2020-prm-tcma-ecosystem-incentives-channel-data-learning-readiness-and-pricing%2f&c=15775840444010665774&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment