امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 28, 2020

Tableau's roadmap: Deeper Salesforce integration, Einstein integration, and easier visualizations

Francois Ajenstat, Chief Product Officer at Tableau, talked with Bill Detwiler about how the integration with Salesforce is going post acquisition, the product roadmap for Tableau, and how data ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=624C3806F2D04F969A896BFA905C37E1&url=https%3a%2f%2fwww.techrepublic.com%2farticle%2ftableaus-roadmap-deeper-salesforce-integration-einstein-integration-and-easier-visualizations%2f&c=719031204965648413&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment