امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 29, 2020

Zero Knowledge and biometric solutions launched by Journey and Acqueon to improve contact center trust

Journey has introduced a Trusted Identity platform based on its award-winning and patent-pending Zero Knowledge network-based approach, according to a company announcement. The platform addresses ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=643D631B93A443768D16E4E7C72CBAD6&url=https%3a%2f%2fwww.biometricupdate.com%2f202006%2fzero-knowledge-and-biometric-solutions-launched-by-journey-and-acqueon-to-improve-contact-center-trust&c=8700160615510674383&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment